24 september

Gud vad jag är trött.. Det märktes lite i skolan när jag svarade fel på hannas fråga haha. Vi satt vid datorn och kollade på en youtube film där en tjej hade dött,  såhär såg det ut:

hanna - Hur dog hon?
jag - Hon blev överkörd av ett träd.
hanna - eh va? hur dog hon?
jag - men hon vart överkörd av ett träd.
hanna - men haha hur dog hon, vadå träd?
jag - oj, eh hahahaha oj. Menade tåg.

Så ja, mina fyra timmars sömn inatt märktes nog lite. Men dagen var inte så jobbig som den såg ut på schemat, tur det. Har kollat runt lite på bubblerooms hemsida och dom har jättemycket fint på rean! Rekomenderar verkligen att kolla för det finns otroligt fina kläder till låga priser. Om ni trycker här Bubbleroom så kommer ni hemsidan och kan klicka er vidare till rean! Men nu är det faktiskt plugg och mellanmål som gäller.



Baby doll dress
REA:499.00 kr



Tuxedo vest
REA:269.00 kr



Silk Skirt
REA:1799.00 kr


Topp
REA:129.00 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0